با سلام و خسته نباشید خدمت اقای دکتر بنده حدود 5 ماهی است که از بوی بد دهان رنج می برم و مشکل لثه و دندان نیز ندارم تشخیص شما چیست لطفا راهنمایی کنید. بوی بد دهان, دکتر اکبر بیات متخصص گوش و حلق و بینی, ریفلاکس معده - 12. آگوست 2017

با سلام دوست عزیز شما می توانید با انجام لارنگوسکوپی (عکس از گلو) ساده مطلع شوید که دچار بیماری ریفلاکس هستید یا خیر که امکان دارد بوی بد دهان شما ناشی از بیماری ریفلاکس باشد بهتر است به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه نمایید .

سلام دکتر من قالبا سر گیجه های طولانی دارم آیا نیاز هست به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنم دکتر اکبر بیات متخصص گوش و حلق و بینی, عفونت گوش میانی, علت سر گیجه - 29. جولای 2017

با سلام یکی از دلایل سر گیجه های طولانی می تواند از عفونت گوش میانی باشد که باید حتما به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه فرمایید.

هزینه اندوسکوپی بینی در کلنیک خصوصی چقدر میشه دکتر اکبر بیات آندوسکوپی بینی, هزینه آندوسکوپی, هزینه مناسب آندوسکوپی - 16. جولای 2017

سلام ما دو نوع آندوسکوپی انجام میدهیم

آندوسکوپی جهت بررسی و تشخیص بیماری با دستگاه های پیشرفته و بدون درد در مطب 120000 تومان .

اما هزینه جراحی آندوسکوپی بینی و سینوس با بیهوشی بعد از تشخیص بیماری و نوع جراحی مشخص میگردد .

سلام هزینه عمل برداشتن غددتیروییدچقدرمیشه جراحی تیروئید, متخصص جراحی سر و گردن دکتر اکبر بیات, هزینه عمل تیرویید،دکتر بیات - 15. جولای 2017

سلام عمل های اینچنین بر اساس وسعت و بزرگی ناحیه محاسبه میشود . طبق تعرفه وزارت بهداشت پس جهت هزینه حتما باید مدارک و بیمار بررسی شوند.

برای درمان خر خر در بزرگسالان چه راهکار هایی وجود دارد ؟ درمان خرخر, دکتر اکبر بیات درمان خر و پف, نوار خواب - 13. جولای 2017

مرحله اول بررسی نوع خرخر به وسیله نوار خواب میباشد .که در این مرحله تشخیص داده میشود این مشکل مربوط به کدام یک از اعضا بدن است ( ریه ، مغز یا انحراف بینی یا مشکلات حنجره ). سپس متناسب با تشخیص نوار خواب از درمان های مناسب استفاده می شود .

Page 1 of 3 1 2 3